Tõrva Vallavalitsus kuulutab välja avaliku konkursi VALLASEKRETÄRI ABI ametikohale

Ametikoha põhiülesanded on:

-       vallavolikogu ja vallavalitsuse istungite tehniline teenindamine;

-       õigusaktide avaldamine Riigi Teatajas;

-       rahvastikuregistri toimingute tegemine;

-       dokumendihalduse korraldamine;

-       vallasekretäri ja sekretäri asendamine.

Nõuded kandidaadile:

-       juriidiline kõrgharidus või KOKS § 55 lg 2 p 3 nõuetele vastavus;

-       eesti keele oskus kõrgtasemel;

-       teadmised ja oskused dokumendihalduses.

Kasuks tuleb:

-       perekonnaseisuametniku tunnistuse omamine;

-       töökogemus kohalikus omavalitsuses.

Omalt poolt pakume:

-       põhipalka 1400 eurot;

-       35 kalendripäeva põhipuhkust;

-       kaasaegset töökeskkonda ja meeldivat töökollektiivi.

Kandideerimiseks esitada järgmised dokumendid:

-       CV;

-       haridust tõendava dokumendi koopia;

-       muud dokumendid, mida kandidaat peab oluliseks.

Tööle asumine: esimesel võimalusel

Dokumendid palume esitada hiljemalt 30.aprilliks 2021 (k.a) digiallkirjastatult e-posti aadressil torva@torva.ee või Tõrva Vallavalitsusele aadressil Kevade 1, 68605 Tõrva.

Lisainformatsioon: Signe Kiin, signe.kiin@torva.ee, tel 766 5314